Kinaimport

torsdag, oktober 19, 2006

OM MIN BLOG ANG. KINAIMPORT


Bildet over viser den forbudte by med sine 9999 rom

Gjennom det siste året har jeg fått så mange henvendelser angående import av diverse varer fra Kina at jeg har funnet det nødvendig å legge ut informasjon om dette på internett. Jeg har valgt å gjøre dette via en blog da det er både lettere og raskere og legge ut ny informasjon og også på samme tid kommunisere med dere. Dere kan legge ut kommentarer eller spørsmål som har almen interesse.

På menyen til høgre kan dere gå inn og klikke på informasjonen som allerede er lagt ut. Jeg vil også etterhvert legge ut mer og også flere linker til andre nettsider som kan vere nyttige.

Til slutt: Etter å ha lest igjennom disse sidene sitter du gjerne igjen med følelsen av at dette er for stort og komplisert for meg. For en nystartet bedrift eller grunder er import av minimum 1000 stk av en vare eller en hel container i meste laget. Det synes jeg også, men en må huske på at Kina er et stort land og bare i den bydelen jeg bor i Beijing bor det fler mennesker enn i hele Norge. Men fortvil ikke selv om du er nystarter så har vi en løsning for deg også. Kina er heldigvis et land der det meste går an å få til, men av diverse grunner har vi ikke lagt ut disse opplysningene. Ta kontakt så får vi se hva vi kan gjøre for deg.

LYKKE TIL!

2 Comments:

  • Hei, hvem benytter du/dere får å sende til skandinavia?
    Mvh
    Kristian Ask
    Tel. +47 920 46046

    By Anonymous Kristian Ask, at 9:37 p.m.  

  • Hjelpe dere med nybegynner på fortolling og alt papir ?

    By Blogger Unknown, at 4:55 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home