Kinaimport

torsdag, oktober 19, 2006

INTRODUKSJON TIL IMPORTSIDER

Copyright © Hallvard Førsund jr

Førsund Consulting er en ledende tilbyder av tjenester for de som ønsker å source og importere varer fra Kina til Norge. Vi fjerner vanskelighetene og reduserer risikoen med å importere fra Kina. Vi har ressursene og erfaringen til å oppnå betydelige innsparinger og samtidig møte dagens krevende kavalitetskrav.
Vi kan gi råd på alle områder vedrørende å source varer fra Kina inkludert logistikk og tollbestemmelser. Våre internettsider gir nyttig informasjon om import av varer til Norge fra Kina og gir deg anledning til å kontakte oss for forespørsler og spørsmål vedrørende import.
Vi skreddersyr våre tjenester til ditt område og dine spesielle krav. En lav pris er bare en del av pakken og vi bestreber oss på å imøtekomme dine krav og forsikre oss om kontinuitet i varetilgang og kontinuerlig kostnadskontroll.
Vi har et kontor i Beijing og en samarbeidspartner med kontor i Shanghai. På denne måten har vi allerede etablert et nettverk av leverandører i Kina.
Studer våre nettsider og kontakt oss for å finne ut hvordan du kan oppnå besparelser vedrørende import fra Kina.
Vi vil i tiden som kommer legge ut mer informasjon og vi vil gjerne høre fra dere om hva dere mener.

5 Comments:

  • Hei. Du skriver : "Studer våre nettsider for å ..." Hvor kan jeg finne denne side ? Dette var en veldig interresant blog. Jeg vil gjerne finne ut mer om deres tjenester.

    min mail er bjornhegel@gmail.com

    By Anonymous Anonym, at 8:07 p.m.  

  • Hei!

    Kan du ta kontakt med meg angående import fra Kina.

    carola@skrutvold.no

    By Anonymous Anonym, at 5:19 p.m.  

  • Hei.

    Kunne du tatt kontakt med meg ang import fra Kina.

    Rune.johnsen@mail.com

    By Anonymous Anonym, at 10:28 p.m.  

  • Hei kan du kontakte meg ang import fra Kina, ritalekve@hotmail.com

    Mvh Rita

    By Anonymous Anonym, at 4:22 a.m.  

  • Hei, kan du kontakte meg ang. Import fra Kina Jeanette.brenna@live.no
    Mvh J. Brenna

    By Anonymous Anonym, at 1:47 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home